Săptămâna în revizuire | Recapitulare Gala Met, Moda viitoare, Stil de nuntă și altele

Anonim

Week in Review – Ediția 23, mai 2014. Vedeți cele mai importante articole din această săptămână trecută.

NUNTA DE VIS – BHLDN, linia soră a Antropologiei de îmbrăcăminte de mireasă, și-a lansat lookbook-ul de vară cu îmbrăcăminte romantică. Sesizarea a fost fotografiată pe o locație pitorească de pe plajă și a prezentat toate elementele unei ceremonii tropicale, inclusiv accesorii florale, rochii scurte și ornamente minime. Vezi stilurile frumoase de nuntă de vară ale BHLDN.

MET GALA STYLE – Gala Met din 2014 părea să includă aproape toate nume relevante din divertisment și modă. Tema de anul acesta a îmbrăcămintei cu cravată albă s-a dovedit a fi una în care multe vedete și modele au urmat regula pentru un T. Taylor Swift (foto sus), Beyonce, Gisele Bundchen, Kate Upton și Karlie Kloss au fost doar câțiva dintre participanții noti. Vezi rezumatul covorului roșu al Gala Met și rezumatul nostru pe Instagram.

VARĂ LA PLAJĂ – Nadine Leopold s-a îndreptat spre Yucatan, Mexic, pentru povestea de coperta din iunie de la Glamour France. Frumusețea blondă a pozat pentru Hilary Walsh într-o serie de imagini tematice de vară. Modelul Victoria’s Secret arăta pregătit pentru sezonul de vreme caldă, în costume de baie și acoperitoare cu aer aer. Vezi povestea de coperta Glamour a lui Nadine.

FRIDA Aduce căldura – Numărul din iunie al lui Elle Canada a oferit o abordare plină de culoare a frumuseții cu o difuzare în care a jucat-o pe Frida Gustavsson. Modelul Maybelline a pozat pentru Max Abadian într-un shooting super glam, cu culori strălucitoare pentru buze și accesorii de modă cool. Priviți fotografiile pline de culoare ale Fridei Elle Canada.

GRĂDINA ROMANTICĂ A WILFOX’S – Linia de vară de la Wildfox a oferit un lookbook romantic și superb fotografiat de Mark Hunter. Modelele Queeny Van der Zande, Camilla Christensen și Dacoda au preluat look-uri de vară de vis cu niște accesorii cool pentru fete în filmul însorit. Vedeți lookbook-ul „Royal Romance” al lui Wildfox.

FUTURE GLAM – Viitorul arată super șic dacă cea mai recentă copertă a revistei RABAT are vreo legătură cu el. Modelul Melissa Tammerijn a servit cele mai bune în modă intergalactică pentru numărul de primăvară-vară al publicației. Xavi Gordo a fotografiat-o pe frumusețea blondă într-un amestec de look metalic și alb. Uită-te la ședința de modă futuristă a Melissei.

Citeste mai mult